dimarts, de juny 05, 2007

Em cal un tall

Després de la invitació que vaig rebre per part de Miquel Iceta i d'alguns coneguts i amics per tal que m'animés a fer un bloc, m'he decidit a començar ...Tot i el meu perfil inevitablement polític, no voldria que aquest espai tingués únicament aquest objectiu. Per altra banda, m'agradaria que les meves opinions s'anessen actualitzant de forma regular.Tinc per tant dos reptes, intentar desconnectar, almenys un cop a la setmana de la meva agenda diària per tal d'escriure i a la vegada que els continguts vagin més enllà d'allò estrictament polític i local.Ho intentaré, però tinc la sensació que no serà fàcil. En fi, tindrem oportunitat de comprovar-ho ...

Així vaig començar el meu blog l’abril del 2006. Mirant en perspectiva, crec que he complit en l’objectiu de la regularitat (en general) i no tant en la temàtica. Volia haver parlat de tot una mica i no només de política. Intentaré esmenar-ho a partir d’ara.

D’entrada em proposo fer un tall. Fa tres anys que no faig vacances i que no puc llegir un llibre, llegeixo més que mai, però només premsa i informes. No em queixo, és una constatació.

Per tant aviso amb antelació, a partir del juliol, si em truqueu i no em trobeu és que estic recuperant el temps perdut. No us preocupeu, per temes de feina, sempre hi ha algú de guàrdia

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Així m'agrada. Agafa't unes vacances, reflexiona i deixa treballar a la gent tranquila. No t'enyorarem!

Anònim ha dit...

Amic,

en el teu cas no baixarem mai la guàrdia ... El compliment de la llei està per sobre de tot, i jo i el meu partit continuarem denunciant qualsevol tema que vulnere la llei o l'ètica política.

Ho sento però has deixat rastre ...

Anònim ha dit...

Toni, abans d'anar-te'n de vacances, treu els cartells publicitaris de la campanya, que ja comença a ser hora. A veure si a Festes encara estaran penjats!!!