dilluns, de maig 15, 2006

Aturada temporal

Ja ho sabia que em costaria això del bloc ...

És una llàstima que finalment ERC hagi pres la decisió de votar no al nou Estatut.

El PSC i ERC tenim objectius polítics comuns que hauriem de recorrer plegats durant una bona part del nostre camí en els propers anys. Per una banda, tenim encara pendent la normalització democràtica del país despres de 23 anys d'un govern asfixiant de CiU i per l'altra l'avenç cap a més autogovern. Sens dubte el nou Estatut és un pas important cap aquest darrer objectiu. ERC, no pot obviar que el PSC-PSOE és l'únic partit amb qui pot avançar i compartir aquests objectius estratègics. Simplement, ara per ara, no hi ha alternativa.

Personalment, tot i que no em sentia còmode amb els estiravots d'alguns membres d'ERC, he treballat molt a gust amb la majoria de directors de serveis a les Terres de l'Ebre. Alguns d'ells em va donar suport quan CiU a Amposta em va amenaçar amb una querella quan vaig fer la denúncia de manca d'ètica urbanística de l'equip de govern (març 2004). Ara he estat jo qui els he donat ànims.

En política el que compta són els objectius polítics, però també ajuda molt el feeling personal. I sincerament, amb ERC, tenim molt més en comú de les dues coses que amb CiU.